© 2019 by Yestem

PIOTR BARAŃSKI / IMPROWIZATOR SCENICZNY,

COACH PROWOKATYWNY, TRENER

Jestem improwizatorem scenicznym, coachem prowokatywnym, trenerem, copywriterem, lektorem (głos). 


Doświadczenie życiowo - zawodowe: wspólnym mianownikiem wszystkich moich działań jest twórczość. Pracując jako senior copywriter wymyślam pomysły na reklamy i zajmuję się potem całą ich stroną tekstową (piszę scenariusze, dialogi, hasła i slogany). Będąc coachem prowokatywnym twórczo wspieram i towarzyszę klientowi w drodze do osiągnięcia JEGO celu lub rozwiązania problemu.
Jako trener tworzę na sali szkoleniowej warunki, w których grupa może doświadczyć nowych rzeczy, uczyć się nowych kompetencji i rozwijać swój potencjał. Improwizując współtworzę 
ze swoimi scenicznymi partnerami nowy świat utkany ze słów, gestów i emocji – ten świat powstaje zawsze „tu i teraz”, na oczach widzów, bez scenariusza, reżysera i wcześniejszego przygotowania.

Pracuję lub pracowałem kreatywnie dla następujących agencji reklamowych i klientów: 

Agencje:
AdNova, AdPistols, Ambasada Brand Communications, Artful Pro, Brand New, Brand Support, Creative Cafe Group, DDB, DEM’a Promotion Polska, Digital One, Fat Baby, GPD Advertising, G7, Havas Worldwide Warsaw (dawniej: Euro RSCG Warsaw), Imagine, Impresariat Karlsbad, Made In Mind, Touch & Try,
Twentyone East (21E), Wonderland, Young & Rubicam.

Klienci:
3Way, Agata Meble, Air France, Alcatel, Aviko, Bank BPH - PBK, BP, Canal+, Carte Noire, CitiFinancial, Citroen, Conperio, CONVERSA Business Development, Cote d'Or, Cyfra+ (także kanały Minimax, MiniMini, ZigZap), Danone, Delikatesy Centrum, Dębica, Eden, Galeria AMBER Kalisz, Goodyear, Heinz, Hortex (Hortex, Costa, Fresz, Leon), ING, Kraft (Jacobs), Link 4, Lipton, Lotto, Maspex (Tymbark, Caprio, La Festa, Kubuś, Carotella, Lubella), mBank, Media Expert, Nicorette, Nobiles, Optima, Orange, Pedigree, Pekao S.A., Pepsi, Peugeot, Play, Plus, Provident, Reckitt Benckiser (Air Wick, Bryza, Calgon, Calgonit, Cillit, Lanza, Nurofen, Nurofen Migrenol Forte, Vanish, Veet, Woolite), Rutinoscorbin, Sharp, Schering-Plough (Claritine SPE, NeoAfrin, Afrin), Simplus, Storck, Telekomunikacja Polska S.A., Toshiba, Turek, Unilever (Clear, Dove), Velux, Vichy, Wavin, Wedel, Wienerberger, Woda Żywiec, WWF, X-Trade Brokers, Zumi.pl.  

Prowadzę warsztaty z improwizacji - jej wykorzystania na scenie, w życiu oraz pracy, także jeśli chodzi o budowanie i integrowanie zespołu oraz rozbudzenie osobistej i zespołowej kreatywności.   


Ważne jest dla mnie spójność, odpowiedzialność, poczucie humoru, życzliwość, kreatywność, zdrowy dystans do siebie i świata, lojalność.

A w skrócie… MIŁOŚĆ (do siebie, innych oraz życia) :)


Kreatywnością dla mnie to spontaniczna i odważna radość tworzenia – samodzielnego

lub we współpracy z innymi, bez ocen, z otwartością, elastycznością

i wzajemnym szacunkiem.

BEZ KLEPKI